Măsuri pentru întocmirea şi ţinerea la zi a registrului, pe suport hârtie şi format electronic
În conformitate cu art. 6 din O.G. nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările şi completările ulterioare, ,,Primarii comunelor, oraşelor, municipiilor şi ai sectoarelor municipiului Bucureşti iau măsuri pentru întocmirea şi ţinerea la zi a registrului, pe suport hârtie şi format electronic, în conformitate cu prevederile prezentei ordonanţe, pentru asigurarea împotriva degradării, distrugerii sau sustragerii acestuia, precum şi pentru furnizarea datelor din registru, cu respectatrea prevederilor legale.”
În acest sens, avem rugămintea să ne sprijiniţi în demersurile pe care intenţionăm să le intreprindem în ceea ce priveşte formarea unei baze de date corecte în format electronic, potrivit prevederilor legale şi astfel să avem posibilitatea de a răspunde mai eficient solicitărilor dumneavoastră pe viitor în ceea ce priveşte eliberarea documentelor de la Compartimentul Agricol din cadrul Primăriei Comunei Periam. Pentru aceasta, vă solicităm respectuos ca în cel mai scurt timp să vă prezentaţi la sediul instituţiei noastre, având asupra dumneavoastră următoarele documente :
– acte de identitate ale tuturor membrilor gospodăriei sau certificate de naştere pentru persoanele care nu deţin act de identitate ( persoane sub 14 ani)
– acte doveditoare ale proprietăţii sau alte documente din care să rezulte că locuiţi la adresa respectivă.
– declararea animalelor, utilajelor, construcţiilor aferente fiecărei gospodării in parte.
Din toate aceste considerente, vă rugăm să daţi curs invitaţiei noastre pentru a respecta legea şi pentru a actualiza baza de date existente privind Registrul Agricol.
Vă mulţumim pentru întelegerea şi atenţia acordate.