Sari la conținut Salt la bara laterală stângă Salt la bara laterală dreaptă Salt la Footer

Descriere compartiment soluţionare petiţii

Descriere compartiment de soluţionare petiţii sau de secretariat

Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris sau prin e-mail, adresată de un cetăţean sau de o organizaţie legal constituită, în numele obiectivului pe care îl reprezintă (cuprinzând obligatoriu datele de identificare ale petiţionarului).

Termenul general de soluţionare a petiţiilor este de 30 de zile de la data înregistrării acestora. În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul unităţii poate prelungi acest termen cu cel mult 15 zile.

Compartimentul se ocupă de primirea şi distribuirea corespodenţei în cadrul instituţiei, face programările de audienţe la Primar, Viceprimar şi Secretar, înregistrează cererile scrise ale persoanelor, stabileşte legăturile telefonice cu alte instituţii publice.

Sari la conținut